STÍŽNOST NA DORUČENÍ

Pokud byl Váš produkt poškozen v průběhu přepravy nebo se neshoduje s tím, který jste objednali, napište nám prosím na email během 48 hodin od převzetí zásilky. 

Pošlete nám na e-mail také fotografie zásilky (s čitelným štítkem) a produktu, kde bude jasně vidět poškození.

Vaši stížnost budeme řešit přednostně a za způsobené nepříjemnosti se upřímně omlouváme.

ODSTOUPENÍ OD SMLOUVY

Do 14 dnů od převzetí zásilky máte možnost odstoupit od kupní smlouvy a současně také máte nárok na výměnu zboží nebo vrácení peněz.

Výrobek, který si přejete vyměnit nebo vrátit nesmí být poškozený. Výrobek musí být vrácen v originálním a nepoškozeném obalu s veškerým příslušenstvím. V opačném případě bude žádost na výměnu nebo vrácení peněz zamítnuta nebo vyřešena pouze částečně.

Během 14 dnů od převzetí zásilky vyplňte formulář na odkazu níže pro výměnu zboží nebo vrácení peněz alebo nás prosím informujte e-mailem, že si přejete odstoupit od smlouvy.

V případě výměny zboží vyplňte tento formulář: http://bit.ly/Vigoshop_Vymena

V případě vrácení peněz vyplňte tento formulář: http://bit.ly/VIGOSHOP_penez

Ihned po odeslání vyplněného formuláře obdržíte na Váš e-mail vícemístný kód pro výměnu nebo vrácení zboží. Pokud jste kód neobdrželi, kontaktujte nás prosím e-mailem.

Před odesláním zboží zpět na naši adresu nezapomeňte zkontrolovat (např. v potvrzení objednávky, které Vám přišlo e-mailem), že jste produkt koupili v našem internetovém obchodě. V případě, že nám pošlete produkt, který není náš, neneseme odpovědnost za vaši chybu a balíček nevrátíme.

Produkt nám zašlete nejpozději do 14 dnů od převzetí balíku na adresu:

HS PLUS d.o.o., P.O.BOX 13, depo Brno 71, 60010

Doporučujeme poslat zásilku doporučeně – v případě ztraceného balíku budeme i nadále schopni vyřešit vaši stížnost na základě dokladu o doručení prostřednictvím sledovacího čísla.

Náklady za přepravu zásilky na naší adresu hradí odesílatel. Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Jakmile naše reklamační oddělení obdrží váš balíček, nový produkt bude zaslán jako náhrada nebo bude kupní cena vrácena do 8 pracovních dnů.

Seznam položek, u kterých není možné odstoupit od nákupu resp. je omezeno:

  • Čistící prostředky, leštící pasty, …: Produkt lze vrátit pouze tehdy, pokud nebyla odstraněna ochranná fólie / těsnění a ještě nebyl otevřen a použit.
  • Plavky, spodní prádlo: Plavky a spodní prádlo nelze z hygienických důvodů vrátit.
  • E-book: E-kniha je duševní vlastnictví, které nelze věcně vrátit (lze jej převést nebo zkopírovat), takže není možné nahradit nebo vrátit kupní cenu za tuto položku.
  • Sady, sety a produkty s více položkami: Částečné vrácení jednotlivých produktů ze sady není možné. Žádost Mystery box bude přijata a vyřízena pouze v případě, že vrátíte celý obsah krabice.
  • Dárek: Není možné reklamovat produkty, které obdržíte jako dárek.

POUZE ŽÁDOSTI, KTERÉ SPLŇUJÍ VŠECHNY VÝŠE UVEDENÉ PODMÍNKY BUDOU ÚSPĚŠNĚ VYŘEŠENY.

VÝMĚNA V ZÁRUCE, REKLAMACE

Pokud váš výrobek nefunguje správně, můžete si nárokovat záruku. U všech elektronických zařízení v naší nabídce máme záruku 24 měsíců.

Záruka se nevztahuje na:

  • fyzické poškození
  • opotřebení používáním
  • poruchy, ke kterým došlo v důsledku nesprávného, nevhodného a nedbalého používání výrobku

Zboží musí být vráceno v originálním a nepoškozeném obalu s veškerým příslušenstvím. V opačném případě bude žádost o reklamaci zamítnuta nebo vyřešena pouze částečně.

Vyplňte formulář na odkazu níže pro výměnu zboží nebo nás prosím informujte e-mailem.

Pro výměnu zboží v záruce vyplňte tento formulář: http://bit.ly/Vigoshop_Vymena

Ihned po odeslání vyplněného formuláře obdržíte na Váš e-mail vícemístný kód pro výměnu nebo vrácení zboží. Pokud jste kód neobdrželi, kontaktujte nás prosím e-mailem.

Před odesláním zboží zpět na naši adresu nezapomeňte zkontrolovat (např. v potvrzení objednávky, které Vám přišlo e-mailem), že jste produkt koupili v našem internetovém obchodě. V případě, že nám pošlete produkt, který není náš, neneseme odpovědnost za vaši chybu a balíček nevrátíme.

Během 14 dnů od vyplnění a odeslání žádosti balík zašlete na adresu:

HS PLUS d.o.o., P.O.BOX 13, depo Brno 71, 60010

Doporučujeme poslat zásilku doporučeně – v případě ztraceného balíku budeme i nadále schopni vyřešit vaši stížnost na základě dokladu o doručení prostřednictvím sledovacího čísla.

Náklady za přepravu zásilky na naší adresu hradí odesílatel. Zásilky na dobírku nepřijímáme.

Jakmile naše reklamační oddělení obdrží váš balíček, nový produkt bude zaslán jako náhrada do 8 pracovních dnů. 

POUZE ŽÁDOSTI, KTERÉ SPLŇUJÍ VŠECHNY VÝŠE UVEDENÉ PODMÍNKY BUDOU ÚSPĚŠNĚ VYŘEŠENY.